lördag, september 11, 2010

Lördag.

Har varit iväg och provat nya saker idag, det är alltid spännande. Pistolskytte är kul, att jag dessutom hade nybörjartur och faktiskt träffade tavlan och till och med satte några tior gjorde ju inte det hela tråkigare. Nu ska jag bara bestämma mej för om detta är nåt för mej, lägga 40 timmar på en kurs och sen kanske inte hålla på med detta, vet inte om det är värt det. Golfkursen i våras känns oerhört avlägsen och nån golfare blir jag nog inte, inte före pensionen iallafall:) Det var inte direkt tråkigt, kanske lite lagom svårt men det tar alldeles för lång tid! Dessutom ska man ha en fadder att spela med och det har jag inte direkt. Är inte tillräckligt intresserad för att ragga upp nån vem som helst och spela med heller.Och sen kände jag mej inte riktigt hemma i golfmiljön, det är aningens snobbigt och hyfsat dyrt.
Så hur göra med skyttet? Hmmm får väl se om nån lyckas tjata dit mej igen, lite coolt var det allt!

Inga kommentarer: